Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

2011. augusztus 16., kedd

Forditott narancstorta- by Ottis


Ezelőtt úgy három-négy évvel - amikor elkezdtem ismerkedni a számítógéppel- keresgéltem a neten, hogy mit is süssek valami újat karácsonyra és rátaláltam egy Ottis nevű hölgyre, aki nagyon jókat készített és nagyon tetszett a stílusa. Azóta sok idő eltelt...most kolleginák vagyunk :) És én ennek nagyon örülök!!!
Sok receptjét elkészítettem már, többek között ezt a fantasztikusan finom édességet is. És ezt már többször is...:)
Recept tehát Tőle.


Otti, nagyon köszi, hogy ezt a receptet megosztottad velünk!!

9 megjegyzés:

Petra írta...

Szuperjó recept. Nagyon guszta tortát készítettél. :)))

egy pici írta...

Nagyon jól néz ki!

Kriszta írta...

Gyönyörű!

imoatti írta...

szuper lett jol nez

marisz57 írta...

Ottisé is nagyon jól néz ki, de ez a labda forma, szuper!

Borbély Anita írta...

Nagyon szép! :)

Ottis írta...

Szép, és az egyik legfinomabb torta szerintem.Nekem no. 1, az biztos!

Jutka írta...

Finom lehet, nagyon jól néz ki!

Gál Edith írta...

Köszönöm szépen mindenkinek!