Click Here For Free Blog Templates!!!
Blogaholic Designs

Pages

2012. szeptember 27., csütörtök

Rongyos kifli


Amikor megláttam Evódiánál, azonnal eldöntöttem, hogy hamarosan el fogom készíteni. Aztán Limaránál is megnéztem és egy kicsit módosítottam a recepten, ugyanis joghurt helyett tejfölt, friss élesztő helyett pedig 2 evőkanálnyi szárított élesztőt használtam. Tegnap este mikor MÁR aludtak- előkészítettem a dolgokat, ma hajnalban pedig mikor MÉG aludtak a lányok, 1 óra leforgása alatt ki is sült a 36 kifli, amiből egyetlen egy darab sem maradt!!! :)
Limara, minden elismerésem és millió köszönet ezért a fantasztikus receptért!!


Receptet nem írok, mert itt megtaláljátok :)
Elfelejtettem mondani, hogy a kifliket üstben főzött szilvalekvárral töltöttem meg.
Hamarosan ismételünk!!

2 megjegyzés:

Jutka írta...

Képzeld én is most készülök megsütni..ugyanúgy szilvaízzel amit nemrég főztem :)
Gyönyörűek lettek!

Gál Edith írta...

Jutka :) Köszi!! :)