2010. április 8., csütörtök


Aliztól és Szannalinától kaptam ezt a MEGTISZTELŐ dijat. Köszönöm! Soha nem tartottam magam tehetségesnek, épp ellenkezőleg. Hogy a sütés-főzést nagyon megszerettem, az részben örökség,ugyanis anyai részről igencsak ügyes "felmenőim" vannak. És akkor következzen a szabályzat.


1. Ha valaki adja, én elfogadom ellenvetés nélkül.
2. A logót kirakom a blogomba.
3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
4. Megnevezek hat másik blogot, akiknek átadom a címet.
5. Kitöltöm a tesztet.
6. Megnevezem kitől és mikor kaptam, és kirakom a blogomba.


Továbbadnám szeretettel: Hugomnak
Ottisnak
Kiskuktának
Aliznak
Edónak
Sedithnek
Most pedig a kérdések és válaszok:
Becenév: nincs
Lakhely: Arad, Románia
Magasság: 165 cm
Névnap: Szeptember 16
Foglalkozás: jelenleg főállásban Anya
Testvérek: volt egy bátyám, aki sajnos már nincs közöttünk, de van még egy hugom és egy öcsém
Anyanyelv: magyar
Beszélt nyelvek: román, angol és egy kevés német
Gyűjtemények: receptek százai
Cipőméret: 36
Iskola: érettségi után egy intenziv szociális-munkás tanfolyam
Kedvenc tantárgyak: nincs
Hobbi: olvasás, kötés, zenehallgatás, éneklés, sétálás, sütés-főzés
Zsebpénz: ajajj, az rég volt...
Kivánság: szeretetben és békességben éljen együtt a család
Szeretnék találkozni: a hugommal és sógorommal
Háziállat: kettő kutyánk van: Lassie és Sári

4 megjegyzés:

Edó írta...

Edith,nagyon orulok hogy megtisztelsz!:)Koszonom!

Gál Edith írta...

Edó,Ottis ÉN KÖSZÖNÖM!

sedith írta...

Én is nagyon köszönöm, Edith!:)

Kiskukta írta...

Köszönöm nagyon-nagyon szépen!

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design