2011. szeptember 21., szerda

Sajtos puffancs

Ez a recept is Tőle van :) (akkor készitettem el, amikor nemrég egyedül voltam itthon néhány napig, egyébként nem is lett volna lehetőségem megkóstolni, annyira finom!!:)
Gyors és könnyű!


Hozzávalók: 4 közepes burgonya, 5 dkg vaj, 10 dkg sajt, 1 tojás, 2-3 ek liszt, só, bors, szerecsendió, zsemlemorzsa és olaj a sütéshez.
Elkészítése:
A burgonyát héjában, sós vízben puhára főzzük, leszűrjük és hagyjuk kicsit hűlni. Ezután megpucoljuk, majd jól összetörjük, hozzáadjuk a vajat, a lereszelt sajtot, sót, borsot, szerecsendiót és annyi lisztet, hogy formázható masszát kapjunk. Nedves kézzel golyókat formázunk, amiket bő, forró olajban kisütünk és konyhai papirtörlőre teszünk, hogy a fölösleges olajat felitassuk róla. Melegen, hidegen egyaránt nagyon finom!



9 megjegyzés:

Csilla írta...

De gusztusosan egyformák, nagyon szép! Szinte kínálja magát. :)

Katalin írta...

köszi
ki fogom próbálni

(bár nekem lehet nem lesz ilyen mértani pontosságú mind:)))))

DebiGabi írta...

De jó kis recept és tényleg nagyon szép egyformák:D
Vittem is a receptet!!! Köszi

egycsipet írta...

Ez szuper, én is viszem! :))

Hogy csinálod, hogy ilyen egyformák lesznek a gömbjeid? :D

Vicuska írta...

Érdekes sós golyók!

Bianka írta...

Finom

Gál Edith írta...

...hát nem is tudom...:)
Ezt én is észrevettem az eredeti receptnél, mármint hogy olyan szép, formás, egyforma gömböket formázott Miha és nagyon szerettem volna, hogy nekem is sikerüljön:) Komolyan!!!
Meg aztán mivel egyedül voltam itthon, nem kellett szaladgáljak tiz irányba:)
De annak nagyon örülök, hogy Nektek is tetszenek ezek a kis pufik!
Köszönöm!!!
Legyen nagyon szép napotok!!

Okki írta...

Nagyon szépek lettek! :)

Jó kis recept!

Marika írta...

Egyetértek az előttem szólókkal, nagyon guszta és formás kis "pufi"-jaid lettek! A receptet én is vittem, köszi!

 

Konyhatündérmese Template by Ipietoon Cute Blog Design